Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
23.12.2007 20:53 - Басейнът
Автор: jenseits Категория: Спорт   
Прочетен: 1965 Коментари: 5 Гласове:
0



image

Взирам се в него. Малко ме дострашава. Потопя ли се, потапям се цялата – с всичките ми страсти, емоции, мисли, претенции, слабости, силности. Вече разполагам само с едно средство за действие, почивка, изява, самовглъбение - плуването. Ставам прозрачна като водата. Ясна, еднозначна. Мога да ти говоря как съм номер 1 и още от първите 4-5 метра става кристално ясно съм ли, не съм ли. Плашещо, а? Пределите на волята ми могат да бъдат измерени физически. Уау. Не тая, дето съм я измерила в мисловното си пространство, а оная – действителната...

А мислите...мислите ми бучат ли, бучат. 500, 1000, 1500, 2000, 2500 метра...не се отказват лесно. В един момент умората започва да ги смазва и умаловажава. Една по една, мислите започват да се мокрят и да натежават. Какво пък толкоз, че еди какво си еди що си? Има ли значение? Най-накрая, натежали се понасят към дъното. Нещата изглеждат по друг начин. Важното е да си изплувам тренировката. Другото няма значение. Всичко ще се оправи. А оправеното ще се развали. Какво има да му мислим?

Но след тренировката ще съм по-силна, ще съм дала най-добрия подарък на тялото си.

Здрав дух, здраво тяло.




Гласувай:
0



1. anlov - ?!
23.12.2007 21:12
Ако за басейнът чувстваш така нещата, какво ли би било за морето или пък за океана?!
цитирай
2. mom4eto2 - :-)
23.12.2007 21:50
Ама ти ходиш да плуваш? Не си се похвалила... :))) А това 500, 1000,...2500 метра само в мислите ли е или - леле мале! :D
цитирай
3. donichka - :-)
24.12.2007 11:27
Водата лекува, но не от познатите ни болести!
цитирай
4. jenseits - anlov: на океан не съм била, а мор...
24.12.2007 16:02
anlov: на океан не съм била, а морето...по-добре не питай... :)

mom4eto2: е, хваля се де, не като без хич. Метрите са си реалност...ходя при един треньор, дето ме подпуква леко...

donichka: аз не разбирам, не знам, ти ще кажеш :) само констатирам, че ставам някак по-лежерна и се чувствам необременена. Каква е диагнозата...100 на 100 имаш нещо на ум
цитирай
5. donichka - :-)))
24.12.2007 17:00
Подкрепям те, аз съм на същите вълни, така че...за диагноза (много сериозно някак) не се наемам! ;-)

Весели празници!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: jenseits
Категория: Изкуство
Прочетен: 79976
Постинги: 27
Коментари: 164
Гласове: 794
Архив