Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
26.12.2007 04:14 - Дядо Коледа дойде! :)
Автор: jenseits Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1844 Коментари: 3 Гласове:
0



Току що! И ме изненада с неща, за които дори бях забравила кога съм споменавала да искам, но всъщност искам. Егати ЯКУТУ :) 
НЕ на предварителното уговаряне "Какво искаш да ти купя....аз искам...ето ти пари....". 
Да не убиваме дядо Коледа! Защо да си спестим слушането в разговор, където неминуемо става ясно какво искат другите...ако не днес, то утре, ако не утре, то след седмица, месец. 
Чувствам се гузна, че си спестих моето усилие да се вслушам, а са се вслушвали в мен...ако нямам време, нерви (любов) да се вслушвам в близките си, какво правя на тази земя?
От днес променям подаръчната тактика! 
Не те пускам дядо Коледа, върни се в сърцето ми!
Айде, че трябва да си инсталирам новата джаджа, лека ви нощ!



Тагове:   дядо,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. donichka - :-))))
26.12.2007 14:00
Хихиихи, ама как така с питане! Не, не, не!

Честита ти джаджка! ;-)
цитирай
2. анонимен - Честита Коледа!
26.12.2007 19:12
Весели Новогодишни Празници!
цитирай
3. jenseits - donichka: Благодаря, да ми казваш ...
27.12.2007 12:19
donichka: Благодаря, да ми казваш съществените неща по-рано, ей :) Сега си изгърмях едната Коледа :Р

sekirata: Благодаря ти, Секира. Желая ти всичко най-хубаво, спокойно блогово съществуване :) и много радости.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: jenseits
Категория: Изкуство
Прочетен: 79974
Постинги: 27
Коментари: 164
Гласове: 794
Архив