Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
04.11.2007 23:13 - Нощ
Автор: jenseits Категория: Изкуство   
Прочетен: 1257 Коментари: 0 Гласове:
0



 

Късно е. Не мога да заспя. Нощта безмълвно е вторачила в мен огромното си тъмно око. Усещам хладния и дъх по кожата си.

Това ме връща в настоящия миг. В леглото, което ме е притиснало към себе си с куп одеала. Някога вярвах, че е омагьосано и ме пази от тъмните сили на мрака в стаята, но сега ми се струва един стар скрибуцащ натрапник.

Минутите се въртят в кръг. Отдавна са свикнали да крачат равномерно, в постоянен такт.

Усещам в устата си неприятния вкус на прегорели спомени. А и безсмислени...

Тишина. Смолиста, необятна тишина.

“Пук!”

Нещо се пропука, но не в мен. От тебе беше.


Тагове:   нощ,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: jenseits
Категория: Изкуство
Прочетен: 79985
Постинги: 27
Коментари: 164
Гласове: 794
Архив